Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Τί κάνω και έχω χαθεί;;; ! -- Μια μικρή ιστορία και ένα μεγάλο ευχαριστώ !


Καλημέραααααααααα ! 

Είναι καιρός που έχω να σου γράψω, να ξέρεις όμως ότι δεν σε έχω ξεχάσει.. 

Τρέχω με τα πινέλα στα χέρια να φτιάξω τις πιο όμορφες ποδιές βάφτισης -και πολλά άλλα πράγματα ταυτόχρονα... όσο πιο ταυτόχρονα μπορώ δηλαδή!
Πάρε μία κλεφτή ματιά για το τί ετοιμάζεται στο Εργαστήρι www.spykou.com !!


Οι ποδιές βάφτισης ξεκίνησαν σαν ιδέα πριν 3 χρόνια όταν μια πελάτισσα έχοντας δει τις ποδιές μαγειρικής που φτιάχνω μου είπε : "Σπυριδούλα, γίνομαι Νονά, μπορείς να μου φτιάξεις μία ποδιά με το θέμα της βάφτισης;;; "  ................... και μάντεψε τί απάντησα ! "Φυσικά και μπορώ" --- Αφήνω εγώ προκλήσεις ανεκμετάλλευτες;;; !            
Από τότε έχουν περάσει από τα χέρια μου εκατοντάδες ποδιές, με πολλά διαφορετικά χρώματα, σχέδια, ονόματα, ημερομηνίες, για Νονούς, για Νονές, ... αμέτρητα μοτίβα ! 
Πάντα όμως τις φτιάχνω με την ίδια αγάπη και τον ίδιο ενθουσιασμό ! Πάντα υπάρχει η έννοια και η μαγεία του "μοναδικού" για μένα και προφανώς και για σένα ! 
 Ξέρω ότι το καταλαβαίνεις αυτό και το αναγνωρίζεις, γιατί πάντα όταν με ενημερώνεις ότι παρέλαβες έχεις στο mail ή στο μήνυμά σου στη facebook σελίδα μου ένα τεράστιο χαμόγελάκι ή .. αν με πάρεις τηλέφωνο.. εκεί είναι ακόμα καλύτερα και πιο άμεσα τα πράγματα, γιατί εκεί έχουν υπάρξει φορές που έχει δακρύσει η μαμά που παρέλαβε !
Και εκεί ανταμοίβεται ο κόπος μου.. Εκεί που η δική μου προσπάθεια και ο σεβασμός για αυτό που κάνω, συναντάει τη δική σου χαρά κ αγκαλιάζονται !! 

Σε ευχαριστώ πολύ λοιπόν για όλα αυτά τα χρόνια που με εμπιστεύεσαι, για τα καλά λόγια που μου στέλνεις, για το ότι με συστήνεις στις φίλες σου και στους γνωστούς σου  ! 

Η αγάπη για αυτό που κάνω και η προσπάθειά μου σε καιρούς κρίσης συνειδήσεων θα ήταν ένα απλό "κάτι" χωρίς τη δική σου εμπιστοσύνη και το δικό σου ενθουσιασμό ! 
Τώρα όλα αυτά αγκαλιάζονται και στήνουν χορό πάνω στα πιο λαμπερά χρώματα, στα πιο δραστήρια πινέλα και φτιάχνουν ό,τι ονειρεύεσαι ! 

Μέσα από την καρδιά μου, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  και σου υπόσχομαι ότι θα είμαι πάντα εδώ για τις προκλήσεις σου :)  

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου